ძებნა

пятница, 3 сентября 2010 г.

ამბავი (ერთ Dj-ზე)





მე Dj ვარ ... ყოველ  ღამე კლუბში ვუკრავ... უკრავს სასიამოვნო კლუბული ჰანგები..  შენ კი ვერ მოიცალე ჩემთვის ... ხო იცი უფასოდ შემოგიშვებ... არეული ქალაქი ... ჩემი სიმღერის რიტმი ქალაქის რიტმში შეიპარება... და შენ გეძებენ. აგერ უკვე 4 წელია Dj-ვარ... ლექსების მწერალი ხანგებში ჩაფლული სიმღერებს წერს იმ ლამაზი არსებისთვის. ოო... ეს ნამდვილი მუსიკოსები.. როგორ რიტმულად  აგებენ  სიმღერის გზას, როგორ უყვართ სიმღერა და ცხოვრება! დაუვიწყარი მოგონებები და ლამაზი წუთები. მახსოვს პირველად ვინილი, რომ ავაჟღერე. არ ვიცოდი  წინ რა მედო. რიტმებისა და..  ..სასიამოვნო ბგერები ისმოდა.. პირველად კლუბში ... ხალხი მიყურებს, ხალხი გიჟდება მუსიკის რიტმებისა და ხანგებში შესვლა .. აგერ მუსიკით დაწერილი სიყვარული შენდამი.. იყავი შენ გაჩერებაზე  ვერ მოგესალმე გაყევი ავტობუსის  რიტმებს .. ეს საშიში და მოწყენილი რიტმი არაფრის მთქმელი. გულიდან დავხატე სიმგერა.  გავიდა  დრო.. წლები. რიტმებმა გრძნობა იმატეს..  იცნეს სიკვდილის და სიხარულის გრძნობება.... აგერ უკვე რადიოში მიმიწვიეს..  აქაც ვცადე ჩემი ბედი ...  ერთი საღამო რადიოს ეთერში..
-მოგესალმებით ჩემო სმენელებო. მე გახლავალთ ‘’Dj Sando’’ დღეს არის ჩემი ეთერი და 3 საათის განმავლობაში მე ვიქნები თქვენთან.. პირველი კონპოზიცია არის Dj Tiesto.. ასე  ვრთავდი  ლამაზ ხანგებს გულში მცხვლეტავს ... 
-ეხლა კი იქნება ‘’Aimee Bailey - Night Of Magic Anders Lauristen S Aero Mix’’   ეს სმიღერა იმ ლამაზ არსებას გაჩერებასთან, რომ შევნიშნე.. იმედია მისმენს ...
...მეორე დღეს ისმის ტელეფონის ზარი..
-ალო გისმენთ.! 
- უკაცრავად თქვენ ხართ სანდრო გუშინ რადიოში სასიამოვნო სიმღერებს, რომ უშვებდით?
- დიახ მე ვარ.. რა გნებავთ?
- მე ნათია ვარ ... მე, რომ მომიზღვენით სიმგერა ... შეიძლება შეგხვდეთ?
დამაჟრჟოლა... არ ვიცოდი რა მეთქვა.
-კარგით და სად ?
-ვაკის პარკში  6  გეცლებათ.?
-დიახ კი ...  და  ტელეფონის წრიპინი სასიამოვნო მუსიკად მომეჩვენა..
 ჩვენ ერთმანეთს შევხვდით, ერთმანეთი ახლოს გავიცანით...  ლამაზი  მწვანე თვალება ნათი, ლამაზი ყავისფერი თმებით და  .... ოოო რა ლამაზი ტანი... და სახე....  მე კლუბში დავპატიჟე ... მოვიდაა... მე ის სიმღერის ჰანგი ავაჟღერე მას რადიოში, რომ მოეწონა..  გაჩერებაზე  ვერ შემნიშნა ... ან საიდან მიხვდა, რომ ეს მას მიუძღვენი იმ  რადიოს ეთერში კიდევ არის ჩემთვის უცნაური , მაგრამ მან მითხრა, რომ შენი თვალები დავიმახსოვრე.. როგორ ლამაზად  მიყურებდი ... არ მეგონა თუ ეს მართლაც სიყვარული იყო ეგრე ხომ ყველა იხედება ???
მე ვარ Dj   მუსიკის კოკტეილის შეფი...  მიყვარს ის  არსება...  და ჩემი ახალი შემოქმედება მალე, რომ გამოვა სახელწოდებით გაჩერებაზე არის ერთი ლამაზმანი....

Комментариев нет:

Facebook-ის გვერდი